یکشنبه ۱۱ شهریور ۱۴۰۳ |۲۶ صفر ۱۴۴۶ | Sep 1, 2024
مدیرکل دفتر تشکلهای ایثارگری و مشارکت های مردمی

حوزه/ مدیرکل دفتر تشکل‌های ایثارگری و مشارکت های مردمی گفت: اردوی جهادی پزشکی تشکل‌های شاهد و ایثارگر با حضور ۲۰ تن از پزشکان نخبه جهت خدمت‌رسانی به خاندان معزز شهدا و ایثارگران و عموم مردم در شهرستان سردشت استان آذربایجان غربی برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تهران، رحیم نریمانی، مدیرکل دفتر تشکل‌های ایثارگری و مشارکت های مردمی در گفت و گویی با اشاره به اینکه یکی از وظایف مهم این اداره کل استفاده از ظرفیت‌های مردمی برای خدمت‌رسانی به خانواده بزرگ ایثارگران و محرومیت‌زدایی از جامعه است، گفت: محرومیت‌زدایی مناطق کم برخوردار توسط گروه‌های جهادی یک کار بسیار ارزشمند و در نوع خود بی‌نظیر است و تبلور روحیه ایثار و فداکاری که مهم ترین رکن و اساس ایران اسلامی است، در اقدامات جهادگرانه به بهترین شکل ظهور و بروز پیدا می‌کند.

نریمانی اقدامات جهادی را به مثابه محقق کردن آرمان‌های شهیدان در عرصه ایثارگری دانست و اظهار داشت: گروه‌های جهادی تشکل‌های شاهد ایثارگر حقیقتاً کمک‌های بزرگی را به محرومان و آسیب دیدگان ارائه و در رفع محرومیت‌زدایی موفق عمل کرده‌اند.

مدیرکل دفتر تشکلهای ایثارگری و مشارکت های مردمی خاطرنشان‌ کرد: هیچ خدمتی بالاتر و با ارزش‌تر از کمک‌رسانی به محرومان نیست و افرادی که در این راستا بدون هیچ گونه چشم‌داشتی تمام تلاش خود را به کار می‌گیرند، علاوه بر اینکه پا در رکاب ولایت و مهیا برای خدمت به نظام هستند، اجر دنیوی و اخروی آنان در نزد پروردگار محفوظ است.

نریمانی با بیان اینکه اردوی جهادی پزشکی تشکل‌های شاهد و ایثارگر با حضور ۲۰ تن از پزشکان نخبه جهت خدمت‌رسانی به خاندان معزز شهدا و ایثارگران و عموم مردم از روز ۱۲ تا ۱۶ شهریورماه در استان آذربایجان غربی شهرستان سردشت برگزار می‌شود، بیان داشت: در این اردوی جهادی همچنین پزشکان به جانبازان شیمیایی که جزو اولویت‌های ما هستند خدمت ارائه می‌کنند و افراد تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) و بهزیستی نیز ویزیت خواهند شد.

مدیرکل دفتر تشکل های ایثارگری و مشارکت های مردمی اظهار داشت: در این اردو متخصصان ریه، ارتوپد، جراح زنان، مامایی، فیزیوتراپ داخلی عفونی، فوق تخصص اورولوژی جراح قلب، توانبخشی قلب، داخلی، پوست، چشم طب مکمل طب فیزیک فوق تخصص و جراح مغز و اعصاب و تراپیست خدمات پزشکی و پیراپزشکی به افراد نیازمند و مقیم در سردشت ارائه می‌کنند.

نریمانی گفت: ساماندهی گروه‌های جهادی برای خدمت‌رسانی به جامعه ایثارگری و مردم در مناطق محروم و کم برخوردار از اولویت‌های سال جاری است. کلیه گروه‌های جهادی متقاضی همکاری با بنیاد شهید و امور ایثارگران، برای ثبت نام و اعلام آمادگی همکاری به ادارات کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان‌ها مراجعه کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha